چفتو پیچ و مهره

Wiki Article

نوع ۳: فولاد هوازدگی، فولادهایی که مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارند. مانند کورتن.

گرید پیچ و مهره: پیچ و مهره ها با گریدهای مختلفی تولید می شوند. گرید پیچ و مهره نشان دهنده مقاومت آن در برابر کشش است.

پیچ آینه‌ای بیشتر برای نصب آینه مناسب است. سر این پیچ تخت است و با یک رزوه که یک سری گرد آینه‌ای دارد تولید می‌شود.

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

این پیچ در طول ساقه خود کاملاً رزوه داشته و در صنایع الکترونیک با روکش زینک کاربرد فراوانی دارد.

پیچ‌های پایه لباسشویی برای نگهداری لباسشویی و جلوگیری از لرزش و تکان شدید آنها استفاده می‌شود. این پیچ‌ها در زیر ماشین لباسشویی نصب می‌شوند و در برابر آب مقاومت بالایی دارند. از ویژگی‌های دیگر این پیچ‌ها می‌توان به نصب راحت و توانایی تحمل وزن انواع ماشین لباسشویی اشاره کرد.

این نوع پیچ‌ها، همانند پیچ‌های چهارسو، می‌توانند گشتاور زیادی را تحمل کنند و به دلیل شکل خاص درایو، امکان انتقال گشتاور بیشتری را فراهم می‌کنند. به علاوه، استفاده از شیار درایو به صورت ستاره باعث کاهش خطر لغزش درایور و افزایش کارایی و دقت در استفاده می‌شود.

مهره‌های شش گوش نسبت به مهره‌های چهارگوش احتمال لق شوندگی دارند. این مهره‌ها به دلیل داشتن دو گوش بیشتر میزان سایش سطح کمتری داشته و در مواقعی که نیاز به باز و بسته کردن بیشتر مهره وجود دارد از آنها استفاده می‌کنند. از مزایای مهره‌های شش گوش نسبت به مهره‌های چهارگوش می‌توان به این نکته اشاره کرد که در هر بار چرخش ۶۰ درجه از زاویه مهره توسط اپراتور جابجا می‌شود. از انواع مهره شش گوش می‌توان به مهره شش گوش سنگین اشاره کرد.

تنها قسمتی از پیچ که بیرون قطعه باقی می‌ماند، محلی است که می‌خواهیم پیچ گوشتی را داخل پیچ بگذاریم تا بتوانیم به راحتی آنها را باز و بسته کنیم.

این پیچ به شکل یو تولید می‌شود و برای کاربردهای خاص از آن استفاده می‌کنند. روی سطوح گرد مانند لوله می‌توان از پیچ‌های یو بولت استفاده کرد.

علاوه بر عوامل ذکر شده، عوامل دیگری مانند نوسانات قیمت مواد اولیه، هزینه های تولید، هزینه های حمل و نقل و غیره نیز می تولید پیچ و مهره در منزل توانند بر قیمت پیچ و مهره تاثیر گذار باشند.

شیار: پیچ‌های چپ‌گرد معمولاً دارای شیارهایی با زاویه هستند. این شیارها به شما کمک می‌کنند تا پیچ‌های چپ‌گرد را از پیچ‌های دیگر تشخیص دهید.

در اینجا چند نکته برای خرید پیچ و مهره از پیچ استور آورده شده است:

امروزه در صنایع خودروسازی از این پیچ‌ها با طرح‌ها و جنس‌های مختلف استفاده می‌شود. از انواع پیچ اتاقی می‌توان به پیچ اتاقی آهنی و پیچ اتاقی استیل اشاره کرد.

Report this wiki page